I. Povinně zveřejňované informace orgánů veřejné správy

1. Název

Statutární město Ostrava
městský obvod Petřkovice

2. Důvod a způsob založení

Město Ostrava bylo konstituováno jako územně členěné statutární město. Území města je členěno na 23 obvodů. Dělbu kompetencí mezi městem a městskými obvody stanoví obecně závazná vyhláška č. 10/2022, Statut města Ostravy.

 

3. Organizační struktura
4. Kontaktní spojení
Sídlo úřadu: Hlučínská 135, 725 29 Ostrava - Petřkovice
Telefon ústředna: 599 429 101
Fax: -
E-mail: posta@petrkovice.ostrava.cz
Datová schránka:

46sbfr2

Internet:

http://www.petrkovice.ostrava.cz

Podatelna

Podatelna slouží k příjmu a podávání dokumentů.

a) Adresa podatelny pro příjem dokumentů (podání) v analogové (listinné) podobě a digitálních dokumentů doručovaných na přenosných technických nosičích dat:

Hlučínská 135, 725 29 Ostrava-Petřkovice
kancelář č. 17 – podatelna ( 1.patro) 

b) Přehled přenosných technických nosičů dat, na kterých jsou přijímány dokumenty v digitální podobě:

- cd, dvd se souborovým systémem ISO9660
- dvd se souborovým systémem UDF
- USB FLASH (formát PC)

c) Provozní doba podatelny:        

Pondělí 7.30.- 11.30 12.30 - 17.00
Úterý 7.30 - 11.30 12.30 - 15.00
Středa 7.30 - 11.30 12.30 - 17.00
Čtvrtek 7.30 - 11.30 12.30 - 15.00
Pátek 7.30 - 11.30 12.30 - 13.30

 

5. Bankovní spojení

Česká spořitelna a.s., pobočka Ostrava

číslo účtu: 1649304329/0800

 

6. IČ obce

00845451

 

7. DIČ

CZ00845451

 

8. Dokumenty


Rozpočty MOb Petřkovice:

2024   2023   2022   2021   2020   2019   2018  2017  2016   2015   2014   2013   2012   2011   2010

Zprávy o výsledcích hospodaření MOb Petřkovice - závěrečný účet:

2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016   2015  2014   2013   2012   2011 

Schválená rozpočtová opatření

 

9. Žádosti o informace

Žádost o poskytnutí informace lze podat ústně nebo písemně, a to i prostřednictvím telekomunikačního zařízení.

Pro podání žádosti je možno využít formulář (viz Formuláře).

10. Příjem žádostí a dalších podání

Návrhy, petice, podněty, stížnosti, žádosti aj. se podávají
- písemně na podatelně Úřadu městského obvodu Petřkovice, Hlučínská 135, 725 29 O.-Petřkovice
- ústně u příslušného úseku Úřadu městského obvodu Petřkovice
- elektronickou poštou na adresu

11. Opravné prostředky

Rozhodnutí o právech a povinnostech osob vydávaná v samostatné nebo přenesené působnosti úřadu městského obvodu Petřkovice se řídí ustanoveními:

  • Zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném znění,
  • Zákona č. 337/1992 Sb., o správě daní a poplatků, v platném znění,
  • speciálních zákonů.

Odvolání je možno podat písemně nebo ústně do protokolu, a to na podatelně Úřadu městského obvodu Petřkovice, elektronické podatelně  a na jednotlivých úsecích Úřadu městského obvodu Petřkovice (odvolání učiněná ústně do protokolu). Pro podání odvolání nejsou k dispozici žádné formuláře.

Odvolání proti rozhodnutí v režimu správního řádu

odvolací lhůta činí 15 dnů ode dne oznámení rozhodnutí, nestanoví-li speciální zákon jinak,

odvolání se podává u orgánu, který napadené rozhodnutí vydal,

odvolání musí obsahovat náležitosti uvedené v § 37 odst. 2 a § 82 odst. 2 správního řádu:

-          musí být uvedeno, kdo je činí, které věci se týká a co se navrhuje,

-          fyzická osoba uvede jméno, příjmení, datum narození a místo trvalého pobytu, příp. jinou adresu pro doručování,

-         fyzická osoba – podnikatel uvede v podání, které souvisí s podnikatelskou činností, jméno a příjmení, popř. dodatek odlišující osobu podnikatele nebo druh podnikání, identifikační číslo, adresu místa podnikání, popř. jinou adresu pro doručování,

-          právnická osoba uvede název nebo obchodní firmu, identifikační číslo, adresu sídla, popř. jinou adresu pro doručování,

-          označení správního orgánu, jemuž je určeno,

-          podpis osoby, která jej činí,

-          údaje o tom, proti kterému rozhodnutí odvolání směřuje,

-          rozsah, v jakém rozhodnutí napadá a v čem je spatřován rozpor s právními předpisy nebo nesprávnost rozhodnutí nebo řízení, jež mu předcházelo,

-          další náležitosti, které stanoví zákon,

 odvolání je nutné podat v potřebném počtu stejnopisů tak, aby jeden stejnopis zůstal správnímu orgánu a aby každý účastník dostal jeden stejnopis.

Odvolání proti rozhodnutí v režimu daňového řádu

odvolání lze podat do 30 dnů ode dne doručení rozhodnutí, proti němuž odvolání směřuje, a to i před doručením tohoto rozhodnutí,

odvolání se podává u správce daně, jehož rozhodnutí je odvoláním napadeno,

odvolání musí obsahovat náležitosti stanovené § 112 odst. 1 daňového řádu:

-          označení správce daně, který napadené rozhodnutí vydal,

-          označení odvolatele,

-          číslo jednací, případně číslo platebního výměru nebo jinou jednoznačnou identifikaci rozhodnutí, proti němuž odvolání směřuje,

-          uvedení důvodů, v nichž jsou spatřovány nesprávnosti nebo nezákonnosti napadeného rozhodnutí,

-          označení důkazních prostředků k tvrzením o skutkovém stavu, která jsou uvedena v odvolání,

- návrh na změnu nebo zrušení rozhodnutí.

12. Formuláře

Formuláře pro jednotlivé agendy

14. Předpisy

Přehled nejdůležitějších právních předpisů, kterými se řídí městský obvod Poruba při výkonu samostatné a přenesené působnosti.

15. Úhrady za poskytování informací

Sazebník úhrad nákladů za poskytování informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů

  1. Tento   sazebník  stanoví  výši  úhrad  za  poskytování  informací  v  souladu s ustanovením § 17 zákona č. 106/1999 Sb.,  o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, a v souladu s ustanovením § 3 nařízení vlády č. 173/2006 Sb., o zásadách stanovení úhrad a licenčních odměn za poskytování informací podle zákona o svobodném přístupu k informacím, v platném znění.
  2. V případě, že bude vyžadována úhrada nákladů za poskytování informací, musí být tato skutečnost písemně oznámená spolu s výší úhrady žadateli před poskytnutím informace. Při nesplnění této oznamovací povinnosti ztrácí poskytovatel nárok na úhradu nákladů. Nezaplatí-li žadatel požadovanou úhradu do 60 dnů ode dne oznámení její výše, poskytovatel žádost odloží. Je-li však podána stížnost proti výši požadované úhrady, lhůta podle předchozí věty neběží.
  3. Úhradu je možno zaplatit v hotovosti na pokladně (osobám pověřeným přebíráním plateb v hotovosti), poštovní poukázkou nebo bezhotovostním převodem na příslušný účet, a to vždy před předáním informace, výjimečně lze informaci doručit žadateli na dobírku.
  4. Sazebník výše úhrad:

kopie listiny:

černobílý

černobílý

barevný

barevný

1 strana A 4 

jednostranný tisk

2,-- Kč

oboustranný tisk

3,-- Kč

jednostranný tisk

5,-- Kč

oboustranný tisk

8,-- Kč

1 strana A 3

jednostranný tisk

3,-- Kč

oboustranný tisk

4,-- Kč

jednostranný tisk

10,-- Kč

oboustranný tisk

16,-- Kč

 

technické nosiče dat:   CD disk

40,-- Kč

                                          DVD disk

60,-- Kč

poštovné

dle sazebníku poštovních služeb

osobní náklady, přesáhne-li doba zpracování a vyhledávání informace 1 hod.

150,-- Kč za každou započatou hodinu

 

16. Seznam organizací

Základní škola Ostrava - Petřkovice, příspěvková organizace
IČ 70641862

Mateřská škola Ostrava - Petřkovice, příspěvková organizace
IČ 70994340

více ZDE 

 

17. Výroční zprávy podle zákona č. 106/1999 Sb.
18. Odpovědi na žádosti o informace podle zákona č. 106/1999 Sb.

Rok 2023

Ev.č. Datum Obsah
1/2023 27.03.2023

Žádost o informace k odstraněným stavbám

Odpověď

 

19. Licenční smlouva podle § 46 a násl. autorského zákona

Městský obvod Petřkovice nemá uzavřenou licenční smlouvu podle § 46 a násl. autorského zákona.