I. Povinně zveřejňované informace orgánů veřejné správy

  1. 1. Název

    Statutární město Ostrava
    městský obvod Petřkovice

  2. 2. Důvod a způsob založení

    Město Ostrava bylo konstituováno jako územně členěné statutární město. Území města je členěno na 23 obvodů. Dělbu kompetencí mezi městem a městskými obvody stanoví obecně závazná vyhláška č. 14/2013, Statut města Ostravy.

     

  3. 3. Organizační struktura
  4. 4. Kontaktní spojení
    Sídlo úřadu: Hlučínská 135, 725 29 Ostrava - Petřkovice
    Telefon ústředna: 599 429 101
    Fax: -
    E-mail: posta@petrkovice.ostrava.cz
    Datová schránka:

    46sbfr2

    Internet:

    http://www.petrkovice.ostrava.cz

    Podatelna

    Podatelna slouží k příjmu a podávání dokumentů.

    a) Adresa podatelny pro příjem dokumentů (podání) v analogové (listinné) podobě a digitálních dokumentů doručovaných na přenosných technických nosičích dat:

    Hlučínská 135, 725 29 Ostrava-Petřkovice
    kancelář č. 15 – podatelna ( 1.patro) 

    b) Přehled přenosných technických nosičů dat, na kterých jsou přijímány dokumenty v digitální podobě:

    - cd, dvd se souborovým systémem ISO9660
    - dvd se souborovým systémem UDF
    - USB FLASH (formát PC)

    c) Provozní doba podatelny:        

    Pondělí 8.00 - 11.30 12.30 - 17.00
    Úterý 7.30 - 11.30 12.30 - 15.00
    Středa 8.00 - 11.30 12.30 - 17.00
    Čtvrtek 7.30 - 11.30 12.30 - 15.00
    Pátek 7.30 - 11.30 12.30 - 14.30

     

  5. 5. Bankovní spojení

    Česká spořitelna a.s., pobočka Ostrava

    číslo účtu: 1649304329/0800

     

  6. 6. IČ obce

    00845451

     

  7. 7. DIČ

    CZ00845451

     

  8. 8. Dokumenty


    Rozpočty MOb Petřkovice:

    2023   2022   2021   2020   2019   2018  2017  2016   2015   2014   2013   2012   2011   2010

    Zprávy o výsledcích hospodaření MOb Petřkovice - závěrečný účet:

    2021  2020  2019  2018  2017  2016   2015  2014   2013   2012   2011 

    Schválená rozpočtová opatření

     

  9. 9. Žádosti o informace

    Žádost o poskytnutí informace lze podat ústně nebo písemně, a to i prostřednictvím telekomunikačního zařízení.

    Pro podání žádosti je možno využít formulář (viz Formuláře).

  10. 10. Příjem žádostí a dalších podání

    Návrhy, petice, podněty, stížnosti, žádosti aj. se podávají
    - písemně na podatelně Úřadu městského obvodu Petřkovice, Hlučínská 135, 725 29 O.-Petřkovice
    - ústně u příslušného úseku Úřadu městského obvodu Petřkovice
    - elektronickou poštou na adresu

  11. 11. Opravné prostředky

    Rozhodnutí o právech a povinnostech osob vydávaná v samostatné nebo přenesené působnosti úřadu městského obvodu Petřkovice se řídí ustanoveními:

    • Zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném znění,
    • Zákona č. 337/1992 Sb., o správě daní a poplatků, v platném znění,
    • speciálních zákonů.

    Odvolání je možno podat písemně nebo ústně do protokolu, a to na podatelně Úřadu městského obvodu Petřkovice, elektronické podatelně  a na jednotlivých úsecích Úřadu městského obvodu Petřkovice (odvolání učiněná ústně do protokolu). Pro podání odvolání nejsou k dispozici žádné formuláře.

    Odvolání proti rozhodnutí v režimu správního řádu

    odvolací lhůta činí 15 dnů ode dne oznámení rozhodnutí, nestanoví-li speciální zákon jinak,

    odvolání se podává u orgánu, který napadené rozhodnutí vydal,

    odvolání musí obsahovat náležitosti uvedené v § 37 odst. 2 a § 82 odst. 2 správního řádu:

    -          musí být uvedeno, kdo je činí, které věci se týká a co se navrhuje,

    -          fyzická osoba uvede jméno, příjmení, datum narození a místo trvalého pobytu, příp. jinou adresu pro doručování,

    -         fyzická osoba – podnikatel uvede v podání, které souvisí s podnikatelskou činností, jméno a příjmení, popř. dodatek odlišující osobu podnikatele nebo druh podnikání, identifikační číslo, adresu místa podnikání, popř. jinou adresu pro doručování,

    -          právnická osoba uvede název nebo obchodní firmu, identifikační číslo, adresu sídla, popř. jinou adresu pro doručování,

    -          označení správního orgánu, jemuž je určeno,

    -          podpis osoby, která jej činí,

    -          údaje o tom, proti kterému rozhodnutí odvolání směřuje,

    -          rozsah, v jakém rozhodnutí napadá a v čem je spatřován rozpor s právními předpisy nebo nesprávnost rozhodnutí nebo řízení, jež mu předcházelo,

    -          další náležitosti, které stanoví zákon,

     odvolání je nutné podat v potřebném počtu stejnopisů tak, aby jeden stejnopis zůstal správnímu orgánu a aby každý účastník dostal jeden stejnopis.

    Odvolání proti rozhodnutí v režimu daňového řádu

    odvolání lze podat do 30 dnů ode dne doručení rozhodnutí, proti němuž odvolání směřuje, a to i před doručením tohoto rozhodnutí,

    odvolání se podává u správce daně, jehož rozhodnutí je odvoláním napadeno,

    odvolání musí obsahovat náležitosti stanovené § 112 odst. 1 daňového řádu:

    -          označení správce daně, který napadené rozhodnutí vydal,

    -          označení odvolatele,

    -          číslo jednací, případně číslo platebního výměru nebo jinou jednoznačnou identifikaci rozhodnutí, proti němuž odvolání směřuje,

    -          uvedení důvodů, v nichž jsou spatřovány nesprávnosti nebo nezákonnosti napadeného rozhodnutí,

    -          označení důkazních prostředků k tvrzením o skutkovém stavu, která jsou uvedena v odvolání,

    - návrh na změnu nebo zrušení rozhodnutí.

  12. 12. Formuláře

    Formuláře pro jednotlivé agendy

  13. 14. Předpisy

    Přehled nejdůležitějších právních předpisů, kterými se řídí městský obvod Poruba při výkonu samostatné a přenesené působnosti.

  14. 15. Úhrady za poskytování informací

    Sazebník úhrad nákladů za poskytování informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů

    1. Tento   sazebník  stanoví  výši  úhrad  za  poskytování  informací  v  souladu s ustanovením § 17 zákona č. 106/1999 Sb.,  o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, a v souladu s ustanovením § 3 nařízení vlády č. 173/2006 Sb., o zásadách stanovení úhrad a licenčních odměn za poskytování informací podle zákona o svobodném přístupu k informacím, v platném znění.
    2. V případě, že bude vyžadována úhrada nákladů za poskytování informací, musí být tato skutečnost písemně oznámená spolu s výší úhrady žadateli před poskytnutím informace. Při nesplnění této oznamovací povinnosti ztrácí poskytovatel nárok na úhradu nákladů. Nezaplatí-li žadatel požadovanou úhradu do 60 dnů ode dne oznámení její výše, poskytovatel žádost odloží. Je-li však podána stížnost proti výši požadované úhrady, lhůta podle předchozí věty neběží.
    3. Úhradu je možno zaplatit v hotovosti na pokladně (osobám pověřeným přebíráním plateb v hotovosti), poštovní poukázkou nebo bezhotovostním převodem na příslušný účet, a to vždy před předáním informace, výjimečně lze informaci doručit žadateli na dobírku.
    4. Sazebník výše úhrad:

    kopie listiny:

    černobílý

    černobílý

    barevný

    barevný

    1 strana A 4 

    jednostranný tisk

    2,-- Kč

    oboustranný tisk

    3,-- Kč

    jednostranný tisk

    5,-- Kč

    oboustranný tisk

    8,-- Kč

    1 strana A 3

    jednostranný tisk

    3,-- Kč

    oboustranný tisk

    4,-- Kč

    jednostranný tisk

    10,-- Kč

    oboustranný tisk

    16,-- Kč

     

    technické nosiče dat:   CD disk

    40,-- Kč

                                              DVD disk

    60,-- Kč

    poštovné

    dle sazebníku poštovních služeb

    osobní náklady, přesáhne-li doba zpracování a vyhledávání informace 1 hod.

    150,-- Kč za každou započatou hodinu



  15. 16. Seznam organizací

    Základní škola Ostrava - Petřkovice, příspěvková organizace
    IČ 70641862

    Mateřská škola Ostrava - Petřkovice, příspěvková organizace
    IČ 70994340

    více ZDE

  16. 19. Licenční smlouva podle § 46 a násl. autorského zákona

    Městský obvod Petřkovice nemá uzavřenou licenční smlouvu podle § 46 a násl. autorského zákona.